דלתא גליל – פיתוח ומיתוג בד Real Cool Cotton

 

דלתא גליל היא חברה גלובלית, מובילה בתחומה, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי הלבשה. בין לקוחותיה בעולם:

Marks & Spencer, Target, Wal-Mart, Kmart and JC Penny;

ומותגי אופנה מובילים כ:

Calvin Klein, Nike, Hugo Boss, Pierre Cardin.

 

צפו בפרסומת עבור הלבשה תחתונה של Real Cool Cotton עם נינט

לאורך מספר שנים ביצענו מספר פרוייקטי חדשנות עם דלתא בתחומי הפיתוח והשיווק הבינלאומי. באמצעות התוצרים של פרויקטי החדשנות הגיעה דלתא לעלייה במכירות וברווחיות וחדרה לשווקים חדשים. המוצרים שפותחו נמצאים היום על המדפים ברשתות מובילות בארה"ב, באירופה ובישראל.

פרויקט החדשנות הניב הון אינטלקטואלי – פטנטים, מדגמים ובעיקר מיתוג שיווקי וטכנולוגיה.

פיתחנו מעבדת פיתוח וחדשנות ™Delta Galil Labs אשר מונה צוות של אנשי טכנולוגיה ושוק, ומיישמת חדשנות כדרך חיים ולא כארוע חד פעמי. יש לציין שדלתא לא נהגה למתג את מוצריה בשוק הבינלאומי לפני הפרויקט.

מהפך עסקי הוצג בהשקת המותג המוביל RealCoolCotton – הטכנולוגיה היא עיבוד טבעי על בד כותנה שמאפשר תחושה נעימה של קרירות ויובש. כול זאת לא מרכיבים סינטטיים.

סיפור ההמצאה:

הטכנולוג הראשי של דלתא, מר יהודה ברק, עבד איתנו על הגדרת האתגר של "כותנה שנותנת תחושה של קרירות ויובש גם כשמזיעים". בעיקר דובר על גברים. התחושה בחדר הייתה שלאחר דיון של שעתיים מיצינו את הנקודה, ואי אפשר יותר להמשיך בכיוון.

לפני סיום הישיבה ביקש גידי להפעיל חשיבה נוספת ולהיעזר בכלי החשיבה שנלמדו – אולי יעלה משהו. יהודה אמר שהוא מוכן אבל לדעתו העניין מוצה.

במפגש הבא הביא יהודה רעיון מדהים, מרגש, מפתיע. אמר שכול כך התרגש שהבין שיש המצאה חדשה… השתמש בכלי ההיפוך מתוך חשיבה המצאתית שיטתית, והוא חושב שניתן יהיה לרשום פטנט על הרעיון הזה..

הנחישות והמוכנות ללכת עם ההנחייה, ועם כלי החשיבה עשתה את המהפך.. ואת הפטנט, המיתוג וכמובן את הכסף.

תהליך הפיתוח היה נאמן לחשיבה המצאתית שיטתית. התחלנו בהגדרת אתגרים גבוהים מאד בלו"ז צפוף. לאחר מכן עברנו לחקר מעמיק של הקטגוריה ושל מה קורה בעולם. בדקנו גם שווקים כמו יפן וקוריאה בהם לא הייתה פעילות ענפה של החברה.

לאחר מכן הגענו לשלושה קווי מוצרים חדשניים שהיוו פריצת דרך עסקית ובעיקר בתפיסה של הלקוחות את החברה.

המעניין הוא שברוב המקרים שחברה כמו דלתא מציגה חדשנות מפתיעה היא מעלה גם את המכירות של המוצרים הקיימים.

בסיכומו של עניין עשינו פרויקטי חדשנות במספר קווי מוצרים: תחתונים, גופיות, גרביים, חזיות ובדים.

התוצרים והנגזרות שלהם נמצאים באתר החברה.