קבוצת ארד – פיתוח מד המים האולטראסוני OCTAVE
ארד היא חברה בינלאומית המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות למדידת מים. פרוייקט החדשנות היווה מנוף ליצירת מהפך עסקי וטכנולוגי באמצעות מד המים האולטראסוני OCTAVE.
ה OCTAVE מותיר חותם על המכירות ועל חדירה לשווקים חדשים,ומהווה נדבך חשוב בתקשורת השיווקית של ארד.ה OCTAVE מאפשר מדידת ספיקות קטנות מאד, ואיתור נזילות שבעבר היו "בלתי נראות" ובלתי מדידות. המודד הוא חסין מכנית ושומר על דיוק מדידה לאורך זמן. זו הפעם הראשונה שארד מובילה שוק באמצעות טכנולוגיה חדשנית ברמה עולמית! צפו בקליפ על ה OCTAVE מד המים מאפשר עיבוד מיידי של המידע המופק מהמים בטכנולוגיית מידע מתקדמת. הוא מאפשר למכור שירותים כגון התרעות על נזילה או זיהום במים. מיתוג ברור ושונה לקו המוצרים ייצר בידול חדשני בשוק. פרוייקט החדשנות הניב לארד הון אינטלקטואלי באמצעות טכנולוגיה שקשה לחקות אותה, המלווה במיתוג קו המוצרים החדש. פרוייקט החדשנות החל מהגדרה עסקית של היתרון התחרותי הנדרש והמיצוב העסקי אליו רוצים להגיע. בניית צוות חדשנות שכלל את מנכ"ל החברה, מובילי השיווק והפיתוח. לימוד מעמיק של השוק ושל הטכנולוגיות הקיימות. חשוב לציין שבתחילת הדרך לא הייתה הטכנולוגיה האולטרא סונית מקובלת בשוק. נחשבה יקרה מידי, אקדמית ולא ישימה תעשייתית לשוק הרחב – Mass Market. בחינה של מספר טכנולוגיות כמענה לאתגר העסקי. חשוב להבין כי הטכנולוגיה שהייתה אז התבססה בעיקר על מכניקה וחלקים נעים בתוך המודד. בטכנולוגיה האולטרא סונית אין אף חלק נע בתוך המודד!! הטכנולוגיה החדשה לא הייתה טכנולוגיית הליבה בארד. למעשה לא היה מישהו בישראל שידע לפתח מוצרים תעשייתיים בטכנולוגייה הזאת! יצירת שיתופי פעולה משמעותיים לצורך הפיתוח. אותרו מומחים בשבדיה לפיתוח הליבה הטכנולוגית של המוצר החדש. פיתוח וכניסה לייצור תוך עמידה יוצאת דופן במפרט, באיכות התכן, במשאבים שתוכננו ובלו"ז. ניהול פרוייקט חדשנות לדוגמא על אף הסיכונים ורמת אי הוודאות הגבוהה. שינוי שיווקי, טכנולוגי ותרבותי בארגון. ארד נתפסת כארגון חדשני בעיני לקוחותיה. העברת היכולת הטכנולוגית לישראל ובניית מומחיות יוצאת דופן שמשמרת את היתרון התחרותי בישראל. |
|