מדעי האושר פסיכולוגיה חיובית

מדעי האושר פסיכולוגיה חיובית

מה משפיע על האושר שלנו?

סוניה ליובומירסקי מתארת את המחקר המקיף שלה על מה עושה אותנו מאושרים. מה שהיא קוראת גנטיקה זה מתוך הבנה שלנו גם גנטיקה מההורים אבל לא מעט אפיגנטיקה כלומר קשור לסגנון החיים, הזונה הלחץ ועוד מספר פרמטרים.

מיינדסט – גישה של צמיחה

הגישה שלנו להצלחה, ללמידה, למה אפשרי קובעת הרבה יותר מהיכולת הבסיסית שלנו.

שיחה מעמיקה עם קרול דואק בגוגל.

גישה לאושר – תרגול של 20 דקות ביום

דר. הילה רחמים מלמדת אותנו תרגול יומי של 4 שלבים. כל שלב 5 דקות. סה”כ 20 דקות ביום:

  1. 5 דקות הליכה מודעת

  2. 5 דקות מתיחות

  3. 5 דקות כתיבה יוצרת

  4. 5 דקות מדיטציה

זהו.. מוכח מדעית

מה עם טלוויזיה? קפה? מתוקים? לשמוע חדשות? קניות בקניון או באינטרנט.. אז זהו – שלא!

אלטרנטיבה מצוינת למדיטציה, למיינדפולנס היא תרגול צ’י קונג שזה סוג של מדיטציה בתנועה. קחו רגע של רוגע עם מאסטר צ’י קונג רוני ויסמן המקסימה

4 דוגמאות ממחקרים שמראות את עוצמתה של הגישה (המיינדסט) שלנו על המציאות האמיתית שאנחנו חווים

ארבע דוגמאות של איך הגישה משנה את חיינו ואת המציאות שלנו. שיחת טד מגובת דאטה של דר. אליה כרום.

6 דברים שכדאי לדעת בנושא חשיבה יצירתית

התשובות נשלחות אליכם מייד עם ניתוח

מלאו את השאלון וקבלו:

קורס עקרונות וכלים בחשיבה המצאתית חינם

חומר עדכני בנושאי חשיבה יצירתית, סקרנות ואינטואיציה

בעיקר כיף.. וגם מלמד

למילוי השאלון לחצו על הקישור>>

הספר פשוט חשיבה המצאתית שיטתית

פשוט היה רב מכר באמזון 11 חודשים ברציפות.

הספר שובר את מיתוס הגאונות והטירוף מאחורי היכולת להמציא.

חשיבה המצאתית שיטתית

בשילוב ידע עדכני מתחום מדעי המוח ועקרון התנועה

מאפשרת לכל אחד להמציא ולחדש.

הנה הפרטים וההמלצות >>

קבלו בחינם את קורס עקרונות וכלים בחשיבה המצאתית ברשת, והירשמו לניוזלטר בנושא חדשנות