כסף? הצלחה? אגו? הוקרה? לרצות את המנהל שלהם? שייכות לארגון?
איך אנחנו מנהלים אנשי מכירות, נותנים להם יעדים, דרישות ומשוב, מספקים להם כלים בתוך ארגז כלים.
אפשר אחרת?
הסדנה תתמקד בהבנה של המוטיבציה המרכזית אצל איש המכירות להצטיין, להגיע להישג. יעד הוא דבר חיצוני. איש מכירות שמנוהל באמצעות יעדים תובעניים ככול שיהיו שדורשים תוצאות מיידיות, משובים והתניות התנהגותיות לא יביאו לעולם למיצוי הפוטנציאל האמיתי של איש מכירות ב"דם". במידה מסוימת הוא יישאר "עבד" יעדים.
הסדנה עושה את המעבר של ההנעה האישית מיעד חיצוני לתפיסת הצלחה והישג אישיים!
מישהו לרוץ איתו מדברת על הבנה של האנרגיה והמוטיבציה שמביאה ליעדים, על התמודדות עם הבדידות של איש המכירות, על ההתמודדות עם נפילות, עם הבושה של דברים שלא הצלחתי לסגור והכול ידוע לכולם באופן מיידי.
בסדנה חווים ולומדים אפשרות של להניע את עצמנו מתוך אתגר אישי, של הישג, של משהו שנמדד ביחס לעצמי. בסדנה לומדים להגיב מהר לשינויים, לחשוב ולהתנהג בגמישות.
בסיכומו של עניין הסדנה מפתחת אומץ ויכולות צמיחה אישיות לאיש המכירות ולמנהל המכירות.
הסדנה בנויה על התנסות חוויתית, על דיונים קצרים ועל תרגול בעיות מהשטח בהתאם לתפיסות החדשות.
• היכרות עם "חיית" המכירות שבתוכנו , הדמויות שמרכיבות אותה וההשלכות של הבחירה שלנו את "הדמות" שמניעה אותנו – "סיפור הזאבים"
• פרשנות אישית לאסטרטגיה של הארגון – תפיסה של אחריות אישית כמניע להישגים
• הבדידות כמנוע צמיחה הכרה בבדידות ומתן כלים להנעה עצמית
• הצלחה – תרגיל פותח מחשבה לגבי הדרך בה אנו מפרשים הצלחה ומה הקשר בין שיפור והצלחה
• הישגים בסדר הפוך, להתחיל בנקודות החזקות שלי – תוצאות משמעותיות במינימום זמן
• מדדים אישיים – בחירה אפקטיבית של נקודות היחס מהן ואליהן אני מודד שיפור וההשלכות שלה על הישגים.
• אסטרטגיה של בעלי הישגים – אין הכי טוב , כל יום יש טוב חדש
בכדי להגיע לתוצאות אופטימאליות , מומלץ לערוך את הסדנא בקבוצות של עד 15 בעלי תפקידים בדרג זהה בארגון.
מיועד לאנשי מכירות ומנהלי צוותים חדשים/וותיקים העוסקים במכירות בכל תחום ובכל האמצעים.
הסדנה ניתנת כיום מרוכז המציג את העקרונות ומעביר התנסות חוויתית ומנטלית ראשונית.
אפשרי ליווי וחונכות תהליכי מכירה בפועל. הליווי והחונכות פרוסים על פני 6 מפגשים בני חצי יום כול אחד המאפשר עבודת עומק ולמידה ממכירה למכירה תוך דגש על הכנה לפגישות מכירה וניתוח ארועי מכירה שוטפים.
רוני לוי, מומחית למכירות ושיפור ביצועי מכירות , בעלת מצוינות – חברה לליווי עסקים בתחומים של פיתוח מכירות ופיתוח עסקי, שותפה ומנהלת שיווק בחברת AQUACOOLKEEPER – יבואנית מוצרים חדשניים לצינון טמפ' הגוף.
בעלת ניסיון של 15 שנה במכירות וניהול בתחום התקשורת והטכנולוגיה.
בוגרת השתלמויות וקורסים בשיווק וניהול מטעם אוניברסיטת חיפה והאוניברסיטה הפתוחה.
לשעבר מנהלת תחום חנויות בחברת פלאפון.
רוני לוי – 5990088 050